منفجر شدن آیفون5 یک زن چینی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 25 مرداد 1392
بازدید : 699
نویسنده : یه بنده خدا
آيفون 5 يک زن چيني پس از 40 دقيقه مکالمه منفجر شد و او را راهي بيمارستان کرد !

chinese woman injures eye as apple iPhone 5 explodes

در حالیکه شرکت اپل به شدت در تلاش است تا به مشتریان چینی خود در مورد عدم استفاده از شارژرهای غیراصلی هشدار دهد، خبری در مورد انفجار یک اسمارت فون آیفون ۵ دیگر منتشر گردید، البته این بار پای یک شارژر در میان نیست. خبر می رسد که خانمی چینی با نام Li در حال مکالمه با دوست خود بوده (حدود ۴۰ دقیقه) که احساس می کند صفحه نمایش آیفون بیش از حد گرم شده است. او تلاش می کند که به مکالمه خود پایان دهد، اما تاچ صفحه کار نمی کند. بعد از آن دستگاه منفجر می شود.


 
این انفجار باعث شد که قطعات موبایل به درون چشمان وی پرتاب شوند و وی راهی بیمارستان گردد. البته خوشبختانه وی مورد درمان قرار گرفت و خطر جدی او را تهدید نمی کند. او اشاره می کند که پیش از این آیفونش زمین خورده و گوشه صفحه شکسته بوده است. اما موبایل هنوز قابل استفاده بوده و کار می کرده.
 
    هنگامی که وی به دستگاه نگاه می کند، متوجه می شود که صفحه لمسی از کار افتاده و وی نمی تواند تماس را قطع کند. بعد از چند بار تلاش، صفحه منفجر می شود. 
 
لی می گوید احساس کرد تکه های ریزی به سمت چشمانش پرتاب شدند. «من نمی توانستم چشمانم را باز کنم.» هم اتاقی اش وی را به بیمارستان می رساند و دکتر او را با کره چشمی خونین و ملتهب معاینه می کند، و متوجه می شود که کره چشم با شیئ نوک تیزی خراش برداشته.
 
نمایندگی اپل در واکنش به این گزارش گفته است که این حادثه نیازمند بررسی های بیشتر است و نمی توان آن را به صورت عادی تحت گارانتی محصول پوشش داد.
 
اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این هم یک مرد چینی به دلیل شوک الکتریکی آیفون ۴ به کما رفته بود و پس از آن یک زن مهماندار هواپیمای چینی هم با وضعیت مشابهی فوت کرد. البته گفته می شود که در هر دو حادثه شارژرهای تقلبی مقصر بوده اند.
 
اپل در پاسخ به این اتفاقات، صفحه ویژه ای را به وبسایت چینی خود اضافه کرد که به کاربران در خصوص شارژرهای آیپد و آیفون اخطار لازم را می داد. همچنین به تازگی طرحی را شروع کرده که در تمام فروشگاه های خود با تخفیف ویژه و قیمت ۱۰ دلار، شارژرهای تقلبی را با نمونه های اصلی معاوضه می کند.
منبع : 

© گجت نیوز




:: موضوعات مرتبط: ***** علمی،فن آوری ***** , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


In the name of Allah, the Beneficent, the Merciful Say: He, Allah, is One Allah is He on Whom all depend He begets not, nor is He begotten And none is like Him

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 1755
بازدید کل : 556448
تعداد مطالب : 477
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

:: [<-PostId->] - [<-PostDate->] - <-PostTitle->

------------------------------------------------------ اوقات شرعی -------------------------------------------

------------------------------------ تاریخ روز ------------------------------------------------------ //Ashoora.ir|Hadith Beginsحدیث موضوعی ------------------------------------------------ مهدویت امام زمان (عج) -------------------------------------------------------------- سوره قرآن -------------------------------------- وصیت شهدا ------------------------------------------ آیه قرآن -------------------------------------- ---------------------------------------- پخش زنده حرم ---------------------------------------- جنگ دفاع مقدس ---------------------------------------------- ذکر روزهای هفته -------------------------------------
Up Page
”YSTC.ir” ------------------------------- ========================

RSS

Powered By
loxblog.Com